Thursday, March 1, 2012

.BulanMarch.

♥Lovely from Hearts♥
Assalamualaikum! Hai blogger sekalian.
Lama gila wok saya menghilang. Saya study pagi petang siang malam tanpa henti.
Minggu lepas dan minggu ni saya ada PKSM 1. Sebab tulah saya menghilangkan diri sebentar.
Setakat ni baru dapat 2 subjek, malas lew nak cite. Kalau dah dpt semua nnti saya citew ye.
Saya harap bulan March akan lebih baik daripada bulan yang sebelum-sebelum ni.

Bulan February ari tu saya ada post 4 entry jek. OHMAIGOAT, tak sangka begitu banyak sedikit.
Jangan nak kambing sangatlah kan. Saya teramatlah busy dengan sekolah, sukan, dan mcm-mcm lagi lew. /Alasan lapuk.
Tapi saya tetap jugak buka laptop untuk lukis doodle. Sehari tak melukis memang tak sempurna lah hari dan hidupku.

Kepada follower yang follow blog doodle ni. Terima Kasih.
Nak bagi Freebies dan Award lah kalau ada masa. Janji :D

Doakan saya dapat keputusan cemerlang

2 comments:

Anonymous said...

Ouh . gune paint tol sai ye !
Kite dah download tapi tak pandai nak gunee T-T
Awk ajar laaa !!

jun said...

Nak ajar?
Tak pandailah bab-bab nak ngajar ni.
hehehe